Digital-агенцтвы. Ці варта да іх звяртацца?

Што такое "Лічбавыя агенцтвы", што яны заяўляюць і колькі можна зэканоміць, калі звярнуцца наўпрост да выканаўцаў

Каб пачаць размову пра перавагі і недахопы працы Digital-агенцтваў, распавядзем крышачку пра тое, што гэта ўвогуле за з’ява такая. Digital-агенцтва — гэта маркетынгавая арганізацыя, якая выпрацоўвае стратэгіі вываду брэндаў на рынак сродкамі інфармацыйных тэхналогій. Або адно прэзентуе сябе гэткім чынам — бо рэчаіснасць даволі далёкая ад самааб’яваў.

Чым займаюцца такія арганізацыі насамрэч?

Уявім стандартную сітуацыю: ТАА “Выдатнае піва” пастанаўляе прасунуць на рынку свой новы прадукт “Медавуха шляхетная”. Як гэта зрабіць, арганізацыя не ведае, бо кіраўніцтва кампаніі з сучасным маркетынгам дагэтуль не пазнаёмілася і, варта зацяміць, само гэта разумее. Знячэўку да “Выдатнага піва” звяртаецца менеджар кампаніі “FREEclock”, прэзентант новае формы бізнэсу —  Digital-агенцтва.
“Выдатнаму піву” абяцаюць распрацаваць стратэгію і рэкламную кампанію, аформіць безліч білбордаў і этыкетак, а таксама зрабіць мабільны дадатак і сайт. Усё, вядома, дзеля павелічэння попыту. Натуральна, дырэктар “ВП” натхняецца гэткімі выгаднымі ўмовамі і пагаджаецца — за невялікія 30–50 тысяч даляраў, расцягнутых на год. Дый якая розніца, мяркуе дырэктар “Выдатнага піва”, калі дамова складзеная на ўвесь перыяд прасоўвання брэнду — 2–3 гады.

А “FREEclock” распачынае сваю дзейнасць з пошуку выканаўцаў, то бок іншых дызайнерскіх, праграмісцкіх, капірайтарскіх студый. І гэтыя выканаўцы, звычайна не маючы вядомага імя, працуюць за маленькія грошы. Прывядзем прыклад са сваёй практыкі: выконваючы падобны праект, мы атрымалі 2,5 тысячы даляраў як выканаўцы; агенцтва, што фігуравала між замоўцам і намі, — 12 тысячаў. Ці варта казаць, што ўсю працу зрабіла арт-студыя “PRAS”, да таго ж змагаючыся са шкоднымі суправаджальнымі каментарамі пасярэднікаў?

У выніку замоўца мае:

1) перавышэнне кошту замовы больш, чым у 5 разоў;
2) горшую якасць дызайну праз два этапы карэктавання (з улікам заўваг пасярэдніка і непасрэднага замоўцы);
3) новага выканаўцу для кожнага новага праекта (!), хоць справу шторазу нібыта робіць Digital-агенцтва, — і, адпаведна, адсутнасць агульнага стылю праектаў для адной кампаніі.

Што яшчэ робіць Digital-агенцтва? Усё, што заўгодна: вядзе старонкі ў сацыяльных сетках (якія запаўняе пераважна заезджанымі цытатамі ды пустымі малюнкамі); прыдумляе безгустоўныя і неадэкватныя сервісы (якія выклікаюць адно нелюбоў карыстальнікаў да брэнду); падае замоўцам псеўдастатыстычныя звесткі (бо недасведчаных у сферы IT людзей лёгка збіць з тропу).
Іншымі словамі, мы раім не звяртацца да Digital-агенцтваў, а працаваць наўпрост з прафесіяналамі: дызайн-студыямі, праграмісцкімі кампаніямі, фрылансерамі-адмыслоўцамі. Калі ж такое агенцтва ўжо працуе з вамі, то падрыхтуйцеся да асэнсавання бязмэтавае страты альтэрнатыўнага прыбытку.

 
Дадатак для смартфонаў VS Мабільная версія сайта

Што такое мабільны дадатак? Ствараць яго, мабільны сайт або ўвогуле рабіць адаптыўны дызайн?

Два словы пра лагатып

Як зразумець, ці добры лагатып перад вамі

Тэхнічная падтрымка праекта

Вы зрабілі новы праект і распрацоўнік прапануе вам ажыццяўляць падтрымку гэтага праекта. Навошта падтрымка патрэбная і ці мае яна сэнс для вашай фірмы?