Віды сайтаў. Частка II

Спецыфічныя віды сайтаў — ад інтэрнэт-крамы і да сацыяльнай сеткі, паводле класіфікацыі арт-студыі PRAS. Які сайт пасуе вашаму бізнэсу?

Другая частка аповеду пра асноўныя катэгорыі сайтаў, якія распрацоўвае нашая студыя.

Прома-сайт

Функцыянуе адмыслова для прасоўвання якога-небудзь тавара, паслугі або асноўнага сайта кампаніі. Адрозніваецца ад звычайных сайтаў вялікім аб'ёмам графікі і малюнкаў, а ад landing-page — наборам старонак.
Ідэальна падыходзіць для вываду на рынак якога-небудзь прадукта, паслугі або для правядзення рэкламных кампаній.

Сацыяльная сетка

Выбудоўвае, арганізуе і падтрымоўвае сацыяльныя стасункі. Сацыяльныя сеткі бываюць тэматычнымі (для паляўнічых / працаўнікоў чыгункі / дызайнераў) і агульнымі (для ўсіх).
Гэтая web-платформа – як для вялікіх карпарацый, што маюць неабходнасць даносіць інфармацыю да ўсіх працаўнікоў адначасова, гэтак і для бізнэсу, які плануе зарабляць на тэматычнай рэкламе.

Інтэрнэт-вітрына

Рэкламуе тавары або паслугі, дае падрабязныя звесткі пра іх і азнаямляе з месцамі продажу. Набыць тавары або паслугі “з вітрыны” нельга. 
Такі інтэрактыўны сайт патрэбныя найперш кампаніям з вялікай колькасцю крамаў або брэндам.

Інтэрнэт-крама

Прыкладна тое самае, што і інтэрнэт-вітрына, але з пашыраным спектрам функцый. Карыстальнік можа не толькі пабачыць тавары, пачытаць пра іх, але і набыць. Пакупнік робіць выбар – сайт прапануе некалькі способаў разліку, а пасля выпісвае рахунак на аплату, адначасова пацвярджаючы яе.
Гэты варыянт сайтаў дапамагае развівацца невялікаму і сярэдняму бізнэсу, які не мае offline-крамаў.

Прасоўванне сайта

Навошта трэба займацца SEO-прасоўваннем сайта, якія выкарыстоўваюцца метады і з якімі фірмамі варта працаваць на гэтай глебе?

Нашто патрэбны фірмовы стыль (айдэнтыка)?

Калі ў кампаніі ёсць лагатып, то ці патрэбная ёй айдэнтыка?

Студыя VS Фрылансер

У каго варта замаўляць праекты? Якія перавагі і недахопы ў студый і ў фрылансераў? Хто дапаможа захаваць час, грошы і якасць?