У кампаніі стварылі стыль і сайт для газеты "Беларускі час", якая існуе з 1989 года. Дзякуючы створанай web-пляцоўцы аўдыторыя газеты значна пашырэла.
У рамках праекту распрацаваны новы фірмовы стыль, які змяніў пазіцыянаванне і філасофію газеты. А новыя макеты вёрсткі прыблізілі сродак масавай інфармацыі да аўтарытэтных сусветных выданняў.
Структура сайта класічная для медыярэсурса, з мноствам рубрык для максімальнага ахопу сфер жыцця. Раздзелы, размешчаныя ў верхняй частцы сайту пад спойлерам, дублююцца на галоўнай старонцы. На ніжняй панэлі дадзены поўны спіс рубрык з падзелам на рэгіёны.
Блок навін знаёміць з усімі матэрыяламі парталу. Адмысловая рубрыка прысвечаная спецпраектам газеты. Асобнае месца займаюць навіны прафсаюзнага жыцця. Фота- і відэакантэнт сабраны ў медыястужцы. Каляндар прафесійных святаў не дазволіць прапусціць ніводнай значнай даты. У спецыяльным раздзеле знаходзіцца рэдакцыйная пошта. Асобна размешчаныя правілы конкурсаў і важныя дакументы, што датычацца дзейнасці Федэрацыі прафсаюзаў.
Архіўныя выпускі газеты можна спампаваць у асобным раздзеле. Разам скампанаваная агульная інфармацыя пра газету, яе гісторыю і кантактныя дадзеныя. Зваротную сувязь з рэдакцыяй забяспечваюць асабістыя кабінеты карыстальнікаў.
прыводзяцца прыклады рэальных праектаў, над якімі працавала каманда PRAS