Кампанія PRAS спраектавала зручны інтэрфэйс для выбару тэкстылю ў інтэр'ер онлайн. Інтэрфэйс распрацоўвалі з улікам будучага выкарыстання як на кампʼютарах, гэтак і на інтэрактыўных экранах непасрэдна ў салонах тэкстылю.
Зацікаўленыя бакі кліента былі задаволены вэб-сайтам, створаным кампаніяй PRAS Europe. Кліент у асноўным меў зносіны з генеральным дырэктарам PRAS, які лёгка даваў неабходную інфармацыю. Каманда была адкрыта з кліентам, і іх зносіны былі добрыя праз электронную пошту і віртуальныя сустрэчы.
PRAS прапануе спрыянне ў сферы лічбавання бізнесу і аўтаматызацыі працэсаў