Праектаванне зручных інтэрфейсаў

  • Даследаванне аўдыторыі

    Старанна вывучаем мэтавую аўдыторыю – яе склад, мэты і задачы, што яна мае развязваць з дапамогаю прадукта.

  • Вызначэнне функцыйнасці

    Вызначаем асноўныя функцыі. Ствараем структуру інтэрфейса ўлучна з раздзеламі, меню і навігацыйнымі элементамі.

  • Прататыпаванне

    Праектуем макеты, што вызначаюць аптымальнае размяшчэнне элементаў інтэрфейса. Удасканальваем іх з увагі на аналітычныя звесткі ды зваротную сувязь ад карыстальнікаў.

  • Стварэнне сістэмы праектавання

    Распрацоўваем дызайн-сістэму, што забяспечвае аднастайнасць і паслядоўнасць ва ўсім прадукце. Складаем дэталёвы праект асноўных экранаў.


 Аляксей Кульбіцкі

Аляксей Кульбіцкі

Заснавальнік кампаніі, арт-дырэктар
Профіль у LinkedIn
досвед
Больш за 12 гадоў
спецыялізацыя
бізнес-аналіз / патэрны і метадалогіі распрацоўвання UX/UI ад стратэгіі да кампанавання і рэалізацыі
кваліфікацыя
Ступень бакалаўра БДУ / Ступень магістра БДУ / Слухач Gerrit Rietveld Academie і British Higher School of Art and Design

  • Google Forms
    Google Forms
  • Figma
    Figma
  • Framer
    Framer
  • Adobe Illustrator
    Adobe Illustrator
  • Adobe Photoshop
    Adobe Photoshop
  • Adobe After Effects
    Adobe After Effects
  • Adobe InDesign
    Adobe InDesign
  • Google Analitics
    Google Analitics
  • Yandex Metrika
    Yandex Metrika
Рэальны кейс ад PRAS’а
кліент
PRAS
задача
Стварэнне промасайта гульні, з якога можна дазнацца яе правілы і замовіць адзін з набораў
наступны раздзел сайта
у якім

прыводзяцца прыклады рэальных праектаў, над якімі працавала каманда PRAS