Праектаванне зручных інтэрфейсаў

  • Даследаванне аўдыторыі

    Старанна вывучаецца мэтавая аўдыторыя - яе склад, мэты і задачы, якія яна будзе вырашаць з дапамогай прадукта.

  • Вызначэнне функцыянальнасці

    Вызначаецца спіс асноўных функцый. Ствараецца структура інтэрфейсу, уключаючы раздзелы, меню і навігацыйныя элементы.

  • Прататыпіраванне

    Праектуюцца макеты, якія вызначаюць аптымальнае размяшчэнне элементаў інтэрфейсу. На аснове зваротнай сувязі ад карыстальнікаў і аналітычных дадзеных у іх уносяцца ўдасканаленні.

  • Стварэнне сістэмы праектавання

    Распрацоўваецца дызайн-сістэма, якая забяспечвае аднастайнасць і паслядоўнасць ва ўсім прадукце. Складзены дэталёвы праект асноўных экранаў.


 Аляксей Кульбіцкі

Аляксей Кульбіцкі

Заснавальнік кампаніі, арт-дырэктар
Профіль у LinkedIn
вопыт
Больш за 12 гадоў
спецыялізацыя
бізнес-аналіз / патэрны і метадалогіі распрацоўкі UX/UI ад стратэгіі да кампаноўкі і рэалізацыі
адукацыя
Ступень бакалаўра БДУ / Ступень магістра БДУ / Слухач Gerrit Rietveld Academie і British Higher School of Art and Design

  • Google Forms
    Google Forms
  • Figma
    Figma
  • Framer
    Framer
  • Adobe Illustrator
    Adobe Illustrator
  • Adobe Photoshop
    Adobe Photoshop
  • Adobe After Effects
    Adobe After Effects
  • Adobe InDesign
    Adobe InDesign
  • Google Analitics
    Google Analitics
  • Yandex Metrika
    Yandex Metrika
Рэальны кейс ад PRAS’а
кліент
БСБ Банк
задача
Спраектаваць зручны інтэрфэйс P2P-прыкладання для прыватнага банка
наступны раздзел сайта
у якім

прыводзяцца прыклады рэальных праектаў, над якімі працавала каманда PRAS