Старанна вывучаем мэтавую аўдыторыю – яе склад, мэты і задачы, што яна мае развязваць з дапамогаю прадукта.
Вызначаем асноўныя функцыі. Ствараем структуру інтэрфэйса ўлучна з раздзеламі, меню і навігацыйнымі элементамі.
Праектуем макеты, што вызначаюць аптымальнае размяшчэнне элементаў інтэрфейса. Удасканальваем іх з увагі на аналітычныя звесткі ды зваротную сувязь ад карыстальнікаў.
Распрацоўваем дызайн-сістэму, што забяспечвае аднастайнасць і паслядоўнасць ва ўсім прадукце. Складаем дэталёвы праект асноўных экранаў.
PRAS прапануе спрыянне ў сферы лічбавання бізнесу і аўтаматызацыі працэсаў