CRM і АІС

З 2011 года PRAS спецыялізуецца на распрацоўцы CRM (Customer Relationship Management) і АІС (Аўтаматызаваныя інфармацыйныя сістэмы). Наш вопыт уключае ў сябе стварэнне інавацыйных рашэнняў для кіравання кліенцкімі адносінамі і аптымізацыі бізнес-працэсаў. Мы распрацоўваем карыстацкія інтэрфейсы і функцыянальныя магчымасці, якія дапамагаюць кампаніям павысіць эфектыўнасць узаемадзеяння з кліентамі і аптымізаваць аперацыйныя працэсы.

Распрацоўка CRM і аўтаматызаваных інфармацыйных сістэм

наступны раздзел сайта
у якім

прыводзяцца прыклады рэальных праектаў,
над якімі працавала каманда PRAS