
Фірмовы стыль кампаніі "Вода и Здоровье"
Як правільна зберагаць рэсурсы, дзе шукаць чыстыя калодзежы, чаму варта піць чыстую ваду - на гэтыя прытанні адказвае праект МГА "Экапартнёрства"

У распрацаваны фірмовы стыль уваходзілі: шаблоны фірмовага бланка, канверта, тэчцы, презентацыі, а таксама дыяганальны і вертыкальны шаблоны афармлення друкаваных выданняў. Акрамя таго, безумоўна, быў распрацаваны арыгінальны лагатып. Асноўнай ідэяй лагатыпа ёсць ўжыванне алегарычных водных хваляў, адна з якіх сімвалізуе ваду, а другая - здароўе. Падчас распрацоўкі лагатыпа, вырашана было не абмяжоўвацца стандартнымі прыёмамі - "кропелькамі", а звязаць назву кампаніі "Вада і Здароўе" яшчэ і са структурай малекулярнай сеткі вады.
У выніку формула вады з формай кропелькі пераўтварылася ў велізарныя водныя хвалі, якія нясуць здароўе і поспех арганізму.


У дадатак да асноўных складальнікаў фірмовага стылю неабходна было распрацаваць буклет пра калодзежы. Буклет мусіў быць зручны і зразумелы для жыхароў сельскай мясцовасці старэйшага ўзросту. Неабходна было ў простай інфаграфіцы данесці да чытачоў неабходнасць выкарыстання толькі чыстай пітной вады, прынцыпы пабудовы калодзежаў і давесці метады абароны свойго калодзежа ад забруджвання цяжкімі металамі і радыяцыйнымі элементамі.
У сваю чаргу, распрацаваны на аснове лагатыпа фірмовы патэрн
можна з лёгкасцю выкарыстоўваць у любых макетах.

Шаблон прэзентацыі для праграмы MS PowerPoint складаецца з 7 макетаў слайдаў, якія будуць выкарыстоўвацца для ўсіх патрэбаў кампаніі - загалоўкі, здымкі і малюнкі, тэкст, інфарграфіка і інш. Усе слайды з'яўляюцца статычнымі, ад чаго іх лёгка можна памнажаць, выбіраючы неабходныя. Каляровая гама прэзентацый адпавядае фірмоваму стылю кампаніі.
